راه منتظران

وبلاگی اسلامی با هدف معرفت افزایی

راه منتظران

وبلاگی اسلامی با هدف معرفت افزایی

طبقه بندی موضوعی

گفته های حضرت مجتبی علیه سلام در مورد غیبت

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۴۶ ب.ظ

اقا میرزا محمد باقر اصفهانی نقل می کنند :شبی از شبها در خواب(یا بین خواب و بیداری)مولایم حضرت حسن المجتبی علیه سلام را دیدم که نزدیک به این مضمون فرمودند:
بر منبر ها به مردم بگوئید و به آنها امر کنید که توبه کنند و برای فرج و تعجیل ظهور حضرت حجّت علیه سلام دعا نمایند و این دعا مثل نماز میت نیست که واجب کفائی باشد و با انجام دادن آن از سوی بعضی از مکلفین از سائر ساقط گردد،بلکه مانند نماز های یومیه است که بر تمام مکلفین ولجب است آن را انجام دهند.
این پیام امام مجتبی علیه سلام به تمامی شیعیان است که اولاً باید توبه کنند و از گناه خود را بشویند تا دعای آنها به اجابت مقرون گردد،سپس برای فرج امام زمان ارواحنا الفداه دعا کنند.
مطلب مهم دیگر این است که همه باید خود را در کوتاهی و دعا نکردن مسئول بدانند و همان طور که امام مجتبی علیه سلام فرمودند،باید تمام مردم را امر به دعا،برای فرج امام زمان علیه سلام بکنیم و این طور نیست که با دعا کردن بعضی ،از سایریت ساقط شود.
بلکه همه و همع از خداوند متعال فرج ولیّ الله الاعظم روحی له الفداء را باید طلب کنند و برای آن وجود مقدس دعا کنند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی